donderdag 26 juli 2012

Nieuwe blog



Nieuwe blog!
In mijn laatste werkzame werkweek bij Bruka Service, heb ik de eer gekregen om de eerste blog te schrijven voor op de nieuwe website. In dit blog zullen de aankomende tijd uiteenlopende zaken besproken worden. Zowel de achtergrond van Bruka en haar medewerkers als onze zakelijke visie en leuke projecten die wij uitvoeren.

Over mij
Even terug naar mij. Zoals ik al zei, ben ik op het moment van schrijven bezig met mijn laatste werkweek. Zes maanden geleden ben ik als student van de duale opleiding Commerciële Economie bij Bruka binnengekomen. Ondertussen ben ik mede dankzij Bruka afgestudeerd aan deze opleiding en klaar om tot mijn 67e (of langer) te gaan werken.

De afgelopen zes maanden ben ik druk bezig geweest met het schrijven van een adviesrapport voor Bruka. Voor Bruka heb ik de trends op de direct marketing markt onderzocht en een aanbeveling gegeven hoe hier zo goed mogelijk op ingespeeld kan worden. Daarnaast heb ik ook in de organisatie meegewerkt. Ik was verantwoordelijk voor de social media van de website www.cardsengifts.nl, heb hiervoor nieuwsbrieven geschreven, ideeën uitgevoerd om de website en marketing te verbeteren, ik heb een samenwerkingsverband met Media College Amsterdam opgezet en nog veel meer. Ik vind het jammer dat ik niet langer kan blijven maar mijn werk zit er op. Met mijn voorbereidende werk kan Bruka weer verder!

Afgestudeerd, en nu?
Wat ga ik nu doen met mijn papiertje op zak. Mijn opleiding en mijn interesses zijn vrij breed! Momenteel zit ik midden in een aantal sollicitatie procedures. Deze functies zijn ook erg verschillend. Ik ben benieuwd welke wending mijn carrière zal gaan maken.

Mijn ervaring met Bruka
Ik heb Bruka ervaren als een betrokken en professionele organisatie. Ook de toekomst krijgt hier de kans door stages aan te bieden. Bruka staat altijd klaar voor haar klanten en komt met creatieve ideeën om elke mailing weer net dat beetje extra te geven. Bruka heeft een aantal sterke troeven in handen. Bijvoorbeeld met de EasyMailer waarmee een mailing zowel efficiënt als uniek en opvallend is maar ook met CrossMedia. CrossMedia zal in de toekomst zeker een belangrijk aandeel innemen in de marketingmix!

Bedankt en tot ziens!
Deze weg gebruik ik meteen om Bruka te bedanken voor de kans die mij geboden is om mijn opleiding af te ronden. Ik blijf Bruka zeker volgen op deze blog en via Twitter en ik hoop dat vele dit met mij zullen doen.

Sander Swier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten